Hur kan vi hjälpa dig?

Här hittar du svaret på de vanligaste frågorna som kommer in till KRY:s support

Hur avbokar eller ombokar jag mitt möte?

Du kan boka om eller avboka ditt möte senast 15 minuter innan utsatt starttid. För att göra detta, gå in under fliken Mer och välj Mina kommande möten där du kan om- eller avboka ett möte.

När du avbokar ditt besök sker en automatisk återbetalning av din patientavgift. Har du valt att betala med kort är återbetalningen dig tillhanda inom 3-5 arbetsdagar. Har du valt att betala med faktura via Klarna krediteras denna.

Om det uppstår frågor angående ett möte du har bokat på KRY, vänligen kontakta KRY support via telefon.

KRY Support har öppet helgfria vardagar kl. 9.00-17.00, stängt röda dagar.
Telefonnummer:
08-22 77 07

 

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan