Hur kan vi hjälpa dig?

Här hittar du svaret på de vanligaste frågorna som kommer in till KRY:s support

Hur avbokar eller ombokar jag mitt möte?

Du kan boka avboka ditt möte senast 15 minuter innan utsatt starttid. Du avbokar ditt möte på startvyn under fliken Hem alternativt gå in under fliken Mig och välj Möten, där kan du avboka ditt möte. Har du en äldre version av appen går du in under fliken Mer och väljer  Mina kommande möten för att avboka ditt möte. 

Önskar du boka om ditt möte behöver du först avboka ditt möte och sedan boka om ditt möte på nytt på en tid som passar dig. 

När du avbokar ditt besök sker en automatisk återbetalning av din patientavgift. Har du valt att betala med kort är återbetalningen dig tillhanda inom 3-5 arbetsdagar. Har du valt att betala med faktura via Klarna krediteras denna.

Om det uppstår frågor angående ett möte du har bokat på KRY, vänligen kontakta KRY support via telefon.

Telefonnummer: 08-22 77 07

 

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan