• Användarvillkor

    Användarvillkoren finner du här.

  • Kontaktuppgifter och öppettider för KRY Support

    KRY Support har öppet helgfria vardagar mellan kl 9.00-17.00, stängt röda dagar. Vi försöker svara på ditt meddelande inom 24 timmar på vardagar.
    KONTAKTA OSS
     

    Har du ett brådskande ärende eller om din fråga gäller ett redan genomfört möte rekommenderar vi att du kontaktar oss per telefon.
    Telefonnummer: 08-22 77 07

  • För medicinska frågor och rådgivning

    KRY support kan tyvärr inte svara på medicinska frågor eller frågor angående symtom och läkemedel. Vi kan heller inte ge allmän information om hälsa och sjukdomar.

    För medicinska frågor och rådgivning rekommenderar vi att du laddar ner KRY appen och bokar en tid med en av våra läkare.

    Se hela listan på besvär och symtom som KRY kan hjälpa till med här.

  • Var kan jag vända mig med eventuella klagomål?

    Om du inte är nöjd med den vård du fått eller är missnöjd med bemötandet vill vi gärna att du delar med dig om dina synpunkter. Vänd dig i första hand direkt till oss på KRY, genom att ringa eller skicka ett meddelande så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

    KRY Support har öppet helgfria vardagar mellan kl 9.00-17.00, stängt röda dagar. Vi försöker svara på ditt meddelande inom 24 timmar på vardagar.
    KONTAKTA OSS
     

    Har du ett brådskande ärende eller om din fråga gäller ett redan genomfört möte rekommenderar vi att du kontaktar oss per telefon.
    Telefonnummer: 08-22 77 07

    Vården på KRY lyder under samma regelverk som alla vårdgivare i Sverige. Därför kan du också, som vanligt, vända dig till patientnämnden eller patientombudsmannen i ditt hemlandsting, IVO (Inspektionen för Vård och Omsorg) och andra tillsynsorgan vid eventuella klagomål.