• Användarvillkor

    Användarvillkoren finner du här

  • Kontaktuppgifter till vår support

    Vår support finns här för dig om du har frågor eller tankar kring den vård som du har fått av oss. 

    Mejla

    Mejla din fråga så svarar vi dig inom 24 timmar.

    support@kry.se

    Ring

    Vår support tar emot samtal helgfria vardagar 09:00–17:00.

    08-22 77 07

     

     

     

     

     



  • För medicinska frågor och rådgivning

    Kry support kan tyvärr inte svara på medicinska frågor eller frågor angående symtom och läkemedel. Vi kan heller inte ge allmän information om hälsa och sjukdomar.

    För medicinska frågor och rådgivning rekommenderar vi att du laddar ner Kry appen och bokar en tid.

     

  • Jag har klagomål. Vem kan jag kontakta?

    Vi vill gärna att du berättar för oss om du inte är nöjd med den vård eller det bemötande som du har fått av oss. Ring eller skriv till oss så kan vi hjälpa dig. För att värna patientsekretessen måste du identifiera dig med BankID innan vi kan hantera ditt ärende.

    Mejla

    Mejla in din synpunkt så svarar vi dig inom 24 timmar.

    support@kry.se

    Ring

    Vår support tar emot samtal helgfria vardagar 09:00–17:00.

    08-22 77 07

    Vill du prata med någon annan?

    Samma regler gäller för Kry som för alla vårdgivare i Sverige. Det innebär att du kan välja att kontakta patientnämnden eller patientombudsmannen i ditt landsting, Inspektionen för vård och omsorg (IVO) eller andra tillsynsorgan om du har klagomål.