Kry Support
-
Användarvillkor
Användarvillkor finner du här
-
Kontaktuppgifter till vår support
Vår support finns här för dig om du har frågor eller tankar kring den vård som du har fått av oss.
Vår support tar emot telefonsamtal helgfria vardagar kl 09:00–17:00.
Telefonnummer: 08-22 77 07
-
För medicinska frågor och rådgivning
Via denna länk finner du en mängd symptom, tillstånd och sjukdomar som patienter ofta söker information om. Få reda på vad du själv kan göra om du drabbats, när du bör söka vård och hur vi på Kry kan hjälpa dig.
Kry support kan tyvärr inte svara på medicinska frågor eller frågor angående symtom och läkemedel. Vi kan heller inte ge allmän information om hälsa och sjukdomar.
För medicinska frågor och rådgivning rekommenderar vi att du laddar ner Kry appen och bokar en tid.
-
Jag har klagomål. Vem kan jag kontakta?
Vi vill gärna att du berättar för oss om du inte är nöjd med den vård eller det bemötande som du har fått av oss. Ring till oss så kan vi hjälpa dig. För att värna patientsekretessen måste du identifiera dig med BankID innan vi kan hantera ditt ärende.
Vår support tar emot samtal helgfria vardagar 09:00–17:00.
telefonnummer: 08-22 77 07
Vill du prata med någon annan?
Samma regler gäller för Kry som för alla vårdgivare i Sverige. Det innebär att du kan välja att kontakta patientnämnden eller patientombudsmannen i ditt landsting, Inspektionen för vård och omsorg (IVO) eller andra tillsynsorgan om du har klagomål.